fml.

Åhh vilken fuckad kväll igår. Drack alldelles för mycket, strulade med 3 pers, har minnesluckor och vet inte ens hur eller när jag kom hem men vet att jag har utegångsförbud tills jag dör haha! Mina föräldrar märkte att jag var full för att jag kom en timme försent och då skulle dom prata med mig och då märkte dom att jag inte kunde stå still. Vi fick inte ens komma in på sorundafestivalen haha! Vi drack Captain Morgan med coca-cola, så jäkla gott Men det bästa av allt är att jag inte ens är bakis :D Hade en bra kväll förutom vissa saker men annars var det fan bra :D Jag måste köpa en sak på apoteket men eftersom jag har utegångsförbud så kan jag inte det så bästa Danielle ska göra det åt mig och sen komma hem till mig och vara mitt sällskap för är fett orolig och vi ska kolla på film och äta något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0