snöööö

HejHej!
Har inte bloggat för att jag inte orkade.
Iaf igår så hade jag skola, hade bara två lektioner så slutade 11.35 och tog tåget hem :)
Var hemma ett tag och sen åt jag middag och sen drog jag ut med Lova!
Vi gjorde inte så mycket för det var så jäkla kallt ute så man orkar inte göra så mycket :/
Kom hem sen och duschade sen kollade jag insta och fb och ask och sen en serie sen somnade jag :D
Vaknade imorse och det var ganska mycket snö ute så jag blev sjuuukt glad hehe :D
Åt frukost, städade och har kollat på tv typ, sen drog jag till ica för skulle köpa bröd haha!
Så nu sitter jag här vid datan och ska kolla på det nyaste avsnittet av pretty little liars!
Hoppas det är ett bra avsnitt för har fått vänta sjukt jävla länge!
Ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0