sjukling

Började 8 idag, var jättejobbigt att gå upp så tidigt :(
På tåget så satt jag med Danielle och i ösmo kom Sandra och Johan oxå :D
Sen så hade vi idrott och jag fick värsta nysattacken, jag lovar jag nös mer än 10 gånger på raken :(
På idrotten så spelade vi badminton och jag är helt klart bäst i klassen hahah :D
Iaf sen hade vi historia och efter det skulle jag och några till kolla på skräckfilm "mama" har inte sett så mycket än men den verkar ganska bra :D
När vi kolla på film fick jag en nysattack till och började må ganska dåligt...
Så mamma ringde mig och jag sa att jag börjar bli sjuk och hon tyckte att jag skulle åka hem, och det gjorde jag men som tur e så missade jag bara 1 lektion :)
Ligger just nu i min säng och kollar på criminal minds, ska göra te nu så bloggar senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0