hemma igen

goddag..?
Kom hem för flera timmar sen, jag slutade 12 idag, hade matte prov innan och det gick sjukt dåligt. Jag är helt 100 på att jag kommer få F :(
Aja vad ska man säga, har mått lite dåligt på senaste pga en grej som jag inte kan berätta för någon.. Och det gör allt mycket svårare, för allt brukar bli bättre när man kan prata med någon ..
Iaf när jag kom hem kollade jag itslearning och där stog det att min första och sista lektion är inställd :D
Så jag börjar kvart över 10 och slutar ganska tidigt oxå!
Ikväll ska jag kolla på paradise hotell på det avsnittet som gick igår haha!
Det har typ kommit ut ett nytt avsnitt av pll? får kolla på det senare :D
Men ska iaf avrunda här, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0