en sak?

En sak jag aldrig har förstått är hur mycket skit ska man gå igenom i sitt liv?
Jag är 16 år och har gått igenom så sjukt mycket.
Alla andra blir "starkare" av det dom går igenom men just jag blir bara sämre, jag mår allmänt sämre och jag orkar ingenting.
Ett bråk med mamma nyss fick mig att tänka på allt det här och jag tycker inte att jag förtjänar det här..
Kanske för 4-5 år sen när alla hatade mig och jag var sjukt jobbig då skulle jag tycka att jag förtjänade det här men NU så tycker inte jag det, jag har förändrats så sjukt mycket och jag har blivit så mycket bättre person!
Men utanför hemmet är jag oftast glad och positiv och döljer allt bakom ett leende men hemma suger allt, jag är deprimerad.
Ni som har följt min blogg ett tag vet nog att jag är deprimerad rätt ofta men det har sina anledningar.
Jag vet faktiskt inte hur länge jag kommer orka mer...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ira min fina vän, ge inte upp

Svar: Åhh tack så mycket vem du nu än är <3
irakovalchuk.blogg.se

2014-01-16 @ 19:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0