2013

Nu ska jag berätta om mitt år 2013.
Det var bland dom värsta åren i mitt liv, jag var ständigt deprimerad och mådde skit.
Min bästa vän flyttade långt åt helvete.
Jag bråkade med ganska många.
Jag fick massa bitchblickar..
Men det hände ju lite bra saker oxå, jag gick ut grundskolan, hade en helt okej sommar, en ganska bra födelsedag, var i Menorca i 2 veckor och det var sjukt fint och härligt där.
Jag sommarjobbade och lärde känna några personer.
Jag började i gymnasiumet och lärde känna fina människor, den jag kommer mest bra överens med det är fina Alexandra och Sandra (Det är dom jag har lärt känna mest, och vi har haft mest "deeptalk") !
Jag fick tandställning :/
Jag fick ett ganska bra avslut på det här året dock, vi fick bra beslut av migrationsverket och vi firade nyår med en familj som vi har känt jävligt länge!
Så för att förkorta det här inlägget så var det här året inte alls bra!
Så fuck you 2013 hoppas 2014 blir bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0