hihji

Hej alla glada :D
Själv är jag jävligt glad :D
Vår känslor ute fast det är piss kallt men det är soligt så det är lugnt haha :D
Vaknade halv 6 imorse och då funkade inte abonemanget på min gamla och inte på den nya heller...
Typ runt klockan 7 innan jag skulle gå till skolan dååå gick mitt nya abonemang igång :D
Så har typ hållt på med telefonen så mycket att jag bara har 50 procent batterie :(
 
Hade prov första lektionen i natur, det gick pissdåligt, jag kommer inte ens bli godkänd :/
Har fetaste huvudvärken just nu men det gör inget för slutar efter den här lektionen, typ 1 :D
Har inget att plugga på som tur är innan lovet så kan bara slappna av haha :D
Ska nog bara kolla film och sånt som vanligt men om huvudvärken går över så kanske jag drar ut och springer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0