hello!

Hej!
Har inte haft ork att blogga så gör det nu.
Gårdagen var ganska bra, fick sluta en timme tidigare och åkte hem men på tåget satt Wilma så var med henne i typ en timme och snacka om allt typ, har inte träffat henne sen vi slutade nian...
Kom sen hem och åt lasagne och kollade på criminal minds hela kvällen!
Och Fanny fyllde år igår så grattis i efterskott hahha även fast jag skrev till henne :D
 
Idag så var min första lektion inställd så skulle börja kvart i 10 men när jag kom till skolan så var även den lektionen inställd.. Och då frågade vi min spanska lärare om vi fick skippa den lektionen eftersom det var den enda lektionen jag skulle ha idag och den skulle börja runt 12 tiden typ och det fick vi.
Så jag tog halv 11 tåget hem och när jag kom hem så åt jag och skulle gå till skotten för att köpa lite saker men det var slut så fick gå till Konsum och då köpte jag mjölk och jäst för skulle baka kanelbullar.
Vilket jag nu har gjort :D
Så pappa lär bli jävligt glad för han älskar mina kanelbullar och jag gör dom sällan hahah!
 
Ska iaf ta det lugnt idag och kolla på ph och criminal minds så puss heej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0