Hej bejbs haha

Tja Tja!
Kom hem för ett tag sen.
Har varit med mamma nere i lilla centrumet och kollade i affärer och sånt.
Hittade en vår/höst jacka för 600 kr som jag skulle köpa men såklart fanns inte min storlek så ska till handen någon dag och köpa den annars får jag beställa på nätet :D
Handlade lite mat oxå till ikväll och vi skulle ta bussen  hem och då kommer den 5 minuter tidigare så jag och morsan börjar springa som galningar till bussen, och såklart hann vi men ändå fett pinsamt när busschaffören började skratta haha!
 
Men iaf ska kolla fb nu och kolla om någon av mina kompisar har blivit nominerade till öltävlingen haha :D
Sen ska jag inte göra så mycket idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0