stress

Hej på er!
Den här dagen har varit sjukt stressig..
Gick upp 5 imorse, sminkade mig och sen så åkte vi till frissan, klippte bara topparna, men det kändes skit mycket! :(
Kom hem vid 2, åt middag och sen har vi städat och packat!
Det tog inte så lång tid som jag trodde.
Tog nyss bort nagellacket från mina naglar, och ska nu klippa dom och måla något nytt!
Ska sen kolla paradise hotel, för har missat hela veckan haha!
Sen ska jag ladda ner lite spel till min iPad och sen blir det nog sängen, ska upp 4 imorgon...
 
Tänkte bara säga att jag inte vet hur uppdateringen blir när jag är utomlands, men kommer iaf blogga så fort jag har internet, men annars så är jag tillbaka på bloggen den 29ende december, men ska iaf försöka blogga så mycket jag bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0