soon new year

Som rubriken lyder så är det snart nytt år, och då börjar så klart det här med new year new me shit!
Men men började min morgon med att vakna och kolla instagram och gick sen upp, började städa och hjälpa mamma med massa grejer, vi ska ju ha gäster ikväll och hon har lagat så himla mycket mat så att det skulle räcka till hela min skola och bli över till och med..
Åkte sen och handla och då köpte jag yoghurt, kom hem och gjorde en skit god smoothie, och det var min frukost oxå! Ska börja dricka det oftare :D
Ska väl kolla någon serie nu och sen ska jag locka håret, gästerna kommer runt 8-9 tiden så måste fixa allt det där innan, och lockarna tar typ en timme att göra..
Är sååååå otaggad på det nya året..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0