japp

Fan vilken bra start på morgonen man får, jag skulle upp klockan 7 och så ringer mamma mig 06.18 och bah sover du? Så jag ba aa...
Då frågade hon mig vart pappas busskort var? Eftersom jag lånade det för jag skulle åka och gymma imorgon.
Och då fick jag panik och bah helvete jag glömde ge tillbaka det eftersom jag pratade i telefon när jag kom hem och sen glömde jag bort det helt. Och då börjar det roliga, hon skriker rakt i luren och säger tack vare dig fick pappa böter på 2 tusen fucking kronor.
Och sen säger hon att hennes tåg går om 4 minuter och hon bryr sig inte men jag skulle iaf springa dit och ge henne pappas busskort, så på 4 minuter sprang jag och jag höll på dö halvvägs, på riktigt fick astma anfall..
Iaf kom nyss hem och så ser jag nu at jag har fått fetaste skavsåret på typ en kvart vafan är grejen.
Vad ska jag göra nu i en timme, kommer ju inte direkt kunna somna.
Och innat hade jag jätte svårt att sova, vaknade 2 och var vaken till kvart över 3. Hade jätte svårt att somna igen..
Bra start på den här måndagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0