igår och idag

Igår var en skit dag och idag med.
Igår kollade jag på big brother och sen så satte jag på musik och började böla från ingenstans, vet inte vart det kom ifrån.. Sen så gjorde jag en annan skit jobbig sak, mår fortfarande dåligt över det :(
Pratade med Fanny oxå ända fram till klockan 1 nästan!
Och jag som skulle upp 5..
Haha vaknade, fixade mig och drog till skolan, hela dagen idag har jag varit nere och deppat sönder..
Det var min sista skoldag detta år eftersom jag åker utomlands om 2 dagar, alltså nu på söndag.. Känns jätte konstigt..
Imorgon ska jag upp klockan 5 för ska åka iväg och klippa mig..
Och sen när jag kommer hem ska jag bara packa och sen vet jag inte riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0