back in sweden

Som rubriken lyder så är jag tillbaks i Sverige efter 2 jobbiga veckor av hemlängtan!
Hade det skit bra utomlands förutom det dåliga internetet så kunde inte uppdatera som ni säkert har märkt haha!
Var väldigt fint väder och sånt, köpte en hel del, visar senare.
Köpte bland annat en jacka från Mango, såg den först på Mango i sthlm men passade på där när det ändå var rea :D
Sen så köpte jag 2 väskor, solglasögon och en plånbok!
Visar lite bilder på sakerna och utsikten från hotellet senare, har haft ganska mycket saker att göra, kom hem runt 12 inatt till Nynäshamn och somnade inte förän klockan var halv 4 och gick upp 10.
Fixade saker hemma, åt frukost och sen så mötte jag upp bästa Fanny, hade saknat henne skit mycket :(
Var med henne ett tag och gjorde inte så mycket, hängde sen med henne till tåget och sen så kom jag hem och åt middag och nu sitter jag här, ska kolla lite bloggar och sen kolla på paradise hotel, missade finalen när jag var utomlands :/
Imorgon ska jag till tandläkaren och sen så måste jag fixa saker hemma..
Nu vart det väldigt långt inlägg haha!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0