saturday

Hej!
Har tillbringat hela dagen på Nåttarö, vi åkte 9 och kom hem klockan 8.
Det var en rätt nice dag på ön, badade lite och lärde mig hjula och stå på händer :D
Valentin tog massa bilder när jag försökte stå på händer och hjula, dom flesta blev skit failade men typ 2 bilder av 60 blev bra haha!
När jag kom till Nynäs så träffade jag bästa Fanny, mosade typ henne haha, har inte träffat henne på 2 veckor men det kändes som mer än så.
Vi gick iaf till hamnen och satt där ett tag och planerade massa saker och sen så gick vi upp till centrum och sen drog vi typ hemåt, kom hem för ett tag sen och har kollat runt på lite olika saker på nätet.
Ska duscha nu typ och sen lägga mig i sängen och kolla film eller något :)
Kommer inte kunna sova haha!

Haha typ den ända bilden som blev bra!
Resten såg typ ut såhär haahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0