Regnväder

Tjäna tjäna!
Har inte orkat blogga tidigare idag så gör det nu, men man brukar ju säga bättre sent än aldrig haha!
Iaf vaknade 8 imorse av att Alexandra och Sandra bombade i våran kik grupp..
Gick iaf upp sen och fixade mig och sånt.
Hade bara 3 lektioner idag och det gick rätt så snabbt!
Efter skolan så skulle jag lämna tillbaka ett par byxor och kolla på en jacka, men sååååklart var dom slut i min storlek :/
Kom hem och bytte om och sen drog vi till simhallen, simmade typ lite mindre än en kilometer och sen kom jag hem och drog ut med Gozel!
Kom nyss hem och pratar med Fanny för tillfället haha!
Asså imorse så hade jag lockigt hår men det regnade som fan så när jag kom fram till tåget så va mitt hår platt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0