No time

Hellu!
Har inte haft tid eller ork för å blogga idag!
La mig iaf nyss i sängen och duschade innan det!
Va hos frissan hur länge som helst kändes det, vi kom dit innan 8 och jag gick därifrån klocka 2..
Från början hatade jag håret, blev inte nöjd alls, tyckte att det blev för ljust.
Men nu när jag har börjat vänja mig och skit många har sagt till mig att det blev snyggt och att jag passade bättre i det så känns det lite bättre nu.. Men vet fortfarande inte om jag tycker om det eller inte haha!
Träffade iaf Fanny på kvällen, vi gjorde inget speciellt, va typ ute ett tag och sen så drog vi hem till mig och hon drog strax innan 12!
Nu tänkte jag iaf kolla instagram och sånt och sen försöka sova!
Före och efter bild! Btw kärringen skulle klippa 2 centimeter och det slutade med 7 cm och det va inte ens så slitet :/
Haha va ju rätt snygg när jag satt där med halva håret fullt med foliepapper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0