hungrig :(

Hej!
Igår hände inte så mycket, va ute ett litet tag typ.
Kom hem och kollade på revenge och sen så duschade jag och la mig i sängen.
Vaknade tidigt imorse och va skit trött, va ju egentligen ledig idag men jag och Alexandra och Sandra åkte till skolan ändå haha!
Gjorde inte så mycket, sen när vi skulle ta tåget hem så var det typ kaos, vi fick åka halvvägs med tåg och sen åka taxi från västerhaninge till ösmo, haha jag och Alexandra fick skrattattack och det va så jävla jobbigt, kunde inte sluta garva haha!
Sen så väntade jag med dom i lite mer än en timme på deras buss och sen så tog jag tåget hem, kom hem för en halvtimme sen fast egentligen skulle jag kommit hem för sjukt länge sen.
Är skit hungrig så ska fixa lite käk sen så vet jag inte vad som händer haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0