fun fun

Hello!
Dagen har varit rätt så bra förutom att Fanny åkte :(
Vaknade iaf rätt så sent och sen skulle jag fika med Danielle och Fanny, sen så drog jag och Fanny till Sthlm med ett tåget, kollade runt på kläder, fick med mig en tröja och ett par svarta jeans!
Käkade på bk, sen så drog vi till centralen och jag skulle ta tåget hem och Fanny skulle ta bussen, kändes jätte konstigt att hon skulle åka igen haha, har ju sett henne hela den här veckan!
Iaf tog sen tåget hem och sen så hoppade Wilma på vid handen så åkte med henne!
Haha saknar henne så jävla mycket!
Kom hem och åt och sen drog jag ut och kom nyss hem och precis när jag stängde dörren började det spöregna haha.
Det är redan så jävlaaaa mörkt ute :(
Det va dom där kläderna som jag köpte haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0