Awesome night

Rolig kväll idag, förutom små grejer som förstörde hela skiten :/
Iaf va ute med Fanny, först käka vi kebab och sen så drog vi vidare och söp lite grann, skit nice!
Hände typ inget speciellt dock!
Men träffade en kompis och sen så skulle vi till Aya och träffa några personer! Va där i typ en kvart och sen fick vi springa typ hela vägen hem till mig för att hinna i tid, hahah kaos vafan!
Kom precis i tid!
Sen så va Fanny kvar här ett litet tag och hon drog nyss så tänkte bara blogga lite snabbt!
Ska hoppa in i duschen och sen sova, ska upp 5 imorgon, är inte så jäkla taggad på det asså :/
Är sååå jävla osäker på om jag vill färga eller inte, hahah känns som jag har skrivit det i typ varenda jävla inlägg men jag HATAR förändringar :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0