allt suger ...

Jaa, som rubriken lyder så suger allt just nu, vill bara åka iväg ett tag härifrån och bara ta det lugnt någonstans.
Igår var jag iaf ute med en kompis sen så träffade jag mina päron och alla deras vänner, för dom var ute på en ö och jag ville inte hänga med, men stog iaf och prata med dom ett tag :)
Kom hem, duschade och kollade på revenge tills klockan var 12 då sa jag grattis till bästa Alexandra, GRATTIS igen om du ser det här :D
Somnade sen och vaknade strax innan 4 inatt av att det spöregnade och åskade, blev fan skit rädd haha!
Vaknade sen för en timme sen och har bara hunnit äta frukost och nu ska vi åka till Länna, funderar sen på att dra till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0