ajaj

Har inte riktigt haft tid att blogga idag!
Vaknade klockan 11 och började laga mat och åt middag haha klockan 12 idag!
Så det va både middag, lunch och frukost för mig!
Fixade mig lite snabbt och städade och sen drog jag ut och skulle fika med Danielle, fast jag glömde pengar så sket i det!
Va med henne ett tag och sen så träffade jag Hanna och va med henne sen klockan 4 och kom nyss hem!
Vi gjorde typ allt och ingenting, va runt i hela nynäs och sen gick vi förbi mig och hämta pengar och sen drog vi till willys och köpte choklad och energidricka så kommer inte kunna sova på hela kvällen :/
Nu ska jag duscha och kolla på revenge!
Imorgon så kommer jag ut och gå på morgonen och sen gymma och sen simma!
Hahah har man inte gymmat på en vecka så tar man tag i det nu !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0