yesyes

Kom hem för en timme sen typ, var ju som sagt och klippte mig, blev rätt så besviken för kärringen klippte 10 cm för det var några hårstrån som började splittra ganska mycket och då tyckte hon att det var bättre att klippa utan att säga till mig, hon sa det EFTER hon var klar...
Så nu är mitt hår skit kort :/
Lägger upp bild sen ska bara fixa till ett collage eller vafan det heter först.
Var där ganska länge för mamma skulle färga och jag var såååå nära på att göra dip dye men mamma sa att jag kommer ångra mig efter, för brukar alltid bli spontan när jag är hos frissan och vill göra massa saker, så har bett mamma att stoppa mig haha!
Kom hem och åt och mår så himla illa..
Fattar inte varför?
Aja ska iaf avsluta här :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0