update

Har precis ätit middag, äter alltid tidigt på helgerna, och det här räknas som helg då båda mina föräldrar är hemma!
Iaf åt wok och nu är jag så j*vla mätt så det är helt sjukt..
Blev väckt av mamma halv 9, var tvungen att gå upp, äta frukost och sen fixa mig för vi skulle åka någonstans.
Så skyndade mig och sen var jag klar men då fick jag vänta i en halvtimme på att dom skulle bli klara även fast dom hade varit vakna sen klockan 6 imorse..
Iaf så åkte vi lite överallt, var en sväng i sthlm och sen haninge och länna, sen åkte vi till nynäs och då var vi på coop extra och jag åt glass hihi!
Sen kom vi hem och lagade mat, nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra idag :/
Ska nog bara ta det lugnt, för det är skit väder ute och jag har typ huvudvärk :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0