:(

Fyfan vilken dålig fredag.. Var ju skit glad imorse för att det var fredag och grejer, skulle shoppa med Alexandra och Sandra men alla fick ont i huvet och jag fick migrän så det blev typ inte av.. Sen skulle jag ut med Lova och vi skulle vara med hennes kille och en till. Men då var jag och Lova och hennes kille eftersom den andre dissade. Började bråka med Lova och vi var sura ett tag och sen blev vi glada igen och då drog vi till ösmo, ångrar det som fan. Vi träffade ett gäng men jag var så fucking sur att jag ville gå hem, sen så frös alla och då skulle vi hem ändå. Ringde Fanny påvägen och typ dampade för att jag var så jäkla sur och hon lyssnade och kom med stöttande kommentarer! Sitter här just nu och är skit sur fortfarande.. Imorgon ska jag upp ganska tidigt så ska lägga mig om ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0