nää

Hejsan! Är det bara jag som tycker att det är jäkligt skönt att bara vara hemma och kolla på film typ hela tiden, sjukt skönt att bara slippa alla människor ibland och få se ut som bajs, jäkligt skönt att slippa sminka sig, klä sig i osköna kläder, fixa håret osv osv. Hähä kanske inte, men eftersom jag inte har ett liv får man ju låtsas att man älskar det :D Fast iaf, har målat naglarna nyss och ska snart duscha, sen imorgon ska man ju gå upp tidigt och fixa sig inför kyrkan och skit, sen ska vi käka pizza :D Jag har så jävla ont i min mage att jag vill bara dö :( Aja vad ska man göra... på måndag är det ju skola igen, fan helgen går så jävla snabbt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0