Måste få skriva av mig!

Jag är så jävla trött på falska människor som snackar skit hela tiden men när man träffar dom är dom skit snälla och verkar som om ingenting har hänt, fyfan vad lågt! T.ex kan dom säga att dina kläder är fina men sen när dom går iväg och är med någon så börjar dom snacka om hur ful man är, hur orrig man är på grund av en tröja. Kom igen lägg fan ner, det blir varken bättre för er än någon annan. Ni sårar folk fett mycket.. Men visst om ni snackar skit om en person så betyder det ju att ni är avundsjuka på den personen. Men VÄRST av allt är skitsnackarna som snackar skit och sen kommer dom och säger att dom hatar folk som snackar skit och sen är trevliga mot den personen.. Vem FAN försöker ni lura? Jävla patetiska jävlar, så sjukt omoget! Jag har en sån person i min klass och hen STÖR mig sjukt jävla mycket! Fattar liksom inte hur ni tänker, DUBBELMORAL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0