Godmorgon

Morgonen började ganska bra, vaknade och gick upp och åt frukost sen städade jag, nu står jag och väntar på tåget för ska till ösmo för att träffa mina föräldrar för dom är i simhallen och sen ska vi ta bilen till länna :D 
Ska köpa schampoo och sånt och ska kolla på lite andra grejer. Det är ganska härligt väder ute :D sol och sånt :)
Dock är det jävligt kallt, så jag känner typ inte mina fingrar längre :)
Men iaf lyssnar nu på musik och blir ganska glad för det kommer bara bra och "glad" musik så det är ju skönt!
Haha fan stog nyss längst bak och trodde det skulle komma två vagnar och så kommer det bara 1 vagn så fick springa på halva stationen hahaha!
En bild från nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0