nere igen

Hej!
Hade gäster idag och det var sjukt kul, fick lite mera julklappar men det var inget speciellt..
Hahah det ena barnet har blivit värsta biffiga snubben, först slog han mig på mitt ena bröst och det gjorde skit ont sen typ 10 minuter senare slog han på det andra hahha och efter ett tag slog han mig så fucking hårt på munnen så jag har fått värsta köttsåret pga tandställningen plus min ena tand blöder fortfarande? Dafuq liksom haha!
 
Satt för ett tag sen och tänkte på att jag har varit ovanligt glad på senaste tiden och då kom jag och tänka att det är ganska mycket pga skolan som jag är nere, men så fel jag hade för NU är man nere igen!
Jag hatar att vara nere för jag är oftast en glad person som gillar att skratta och göra andra glada och det gör jag nu oxå för att jag döljer allt det här med ett leende! Men man mår inget bra av att dölja allt! För då tror folk att man aldrig är ledsen och då får man massa skit på sig extra!
Fattar egentligen inte hur folk tänker när dom trycker ner vissa personner..
Aja nog om det här!
 
Ska gå och lägga mig nu, men först ska jag duscha.. Är så jävla trött för fick inte sova så länge och då jag somnade runt 1 så var det jobbigt att gå upp klockan 8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0