Julklappar

Hej!
Kom precis hem, har varit i skolan idag och såfort jag kom hem skulle jag och mamma ner till kicks för hon skulle visa mig en parfym hon ville ha.
Det slutade med att jag köpte den jävla parfymen med mina egna pengar, den kostade fan 799 kr och ett naglack för 69 kr och nästa vecka ska jag köpa en mascara till henne så hela hennes julklapp kommer kosta tusen kronor.
Och nu måste jag bara ta reda på vad jag sak köpa till pappa :)
Jag kommer dock inte få något för att jag vet inte vad jag vill ha och jag vill inte ha pengar eller presentkort.
Ikväll måste jag plugga :/
Sen imorgon är det skola och torsdag, så jag hoppas att det blir rätt lugnt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0