julafton

Hej!
Hade inte tid att blogga igår :/
Träffade som sagt Fanny i Stockholm och det var skit kul, hade saknat henne som fan!
Åkte tåget hem och så drog jag hem och käkade och var hemma i knappt en halvtimme innan jag taggade ut igen och skulle träffa Lova :)
Var med henne ett tag och jag fick en liten "julklapp" av henne och det var glitter som man klistade fast på bak och framsidan på iPhone så jag gjorde det på en gång och det vart sjukt snygg tyckte jag :)
Fast hon hade ju egentligen köpt till sig själv men hon ha fått en ny telefon så jag fick dom :)
Kom hem runt 11 tiden och jag pratade med Fanny i telefon och när jag kom hem så höll jag på och stänga dörren och det var mörkt hemma hos mig och jag pratade som sagt i telefon så jag hörde inte att pappa ställde sig ett par meter framför mig så jag vände mig om och såg han men eftersom det var så mörkt så fattade jag inte att det var han så jag började skrika och blev skit rädd sen så började han skratta och då fattade jag att det var han!
Haha det var fan inte kul :/
Stackars Fanny blev ju typ döv hahah!
 
Idag ska jag inte göra något speciellt eftersom jag inte firar jul nu :(
Men ska avrunda här för det här inlägget vart jävligt långt haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0