igår och idag

Igår var jag med Lova från ingenstans så bestämde vi att vi skulle åka till vh för att vara med Samuel, så vi gick förbi mig och hämtade busskort, sen tog vi tåget vid 8 tiden.
När vi kom fram till Vh så gick vi runt i vh lite med Samuel sen drog vi hem till honom och han hade världens gulligaste kattungar dom var skiiit små och fick plats i handen hahah.
Sen när det drog ut så snöade det som fan så vi startade snökrig haha.
Sammy mulade mig fast han faila så det blev i mitt hår bara.
Sen tog vi tåget ner mot Nynäs och han följde med oss.
Var ute ett tag och sen följde dom med mig hem hela vägen :)
Kom hem runt 11 och var skit trött.
Idag var jag i simhallen och efter det drog vi och handlade jävligt mycket, köpte en mössa för 500 spänn :(
Så vi åt för typ 2 timmar sen och kollade på tv men jag somnade och vaknade nu. hahaha!
Ikväll måste jag plugga men jag pallar inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0