fuck...

Godmorgon?
Nja inte riktigt... Vaknade av att min kudde var blött, tydligen så blödde jag i käften (säkert tänderna) Har fortfarande skit ont i tänderna :/
Skulle upp och äta frukost och det gick inte bra alls, mådde illa och har huvudvärk och kunde knappt tugga maten!
Sen skulle jag städa idag igen..
Det gick väl helt okej förutom att jag råkade ta sönder en liten del på dammsugaren genom att köra in dammsugaren i väggen hahah!
Sitter nu och kollar på tv samtidigt som jag bloggar :)
Hoppas den här dagen blir lugn, är sjukt jävla trött!
Hahah fan vilket depp inlägg!

Lägger upp ett skämt för att göra det här inlägget lite roligare :D
 
En elefant och kamel träffas:
- Varför har du brösten på ryggen? undra elefanten.
- Ska du säga som har snoppen i ansiktet!
 

AHAHAH HAR GARVAT ÅT DET HÄR SKÄMTET SEN JAG VAR LITEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0