Bra morgon

Godmorgon! 
Vaknade för en halvtimme sen. Så jäkla skönt att sova ut :)
Igår skulle jag ju kolla på film och skit men jag var så trött så jag somnade vid datan haha! 
Iaf idag är jag hemma själv till klockan 5. Ska äta frukost snart och sen städa lite!
Är dock skit trött så pallar inte göra så mycket. Jag har huvudvärk och ont i tänderna oxå så den här dagen lär bli skit bra (eller inte)
Aja tänk positivt förfan det är lov och snart kommer bästa Fanny hit :D
Bjuder på en bild på mig och Fanny från i somras



Kommentarer
Postat av: F

Där var ju vi fina och iallafall bruna! Wääh #tbt :D

Svar: Jag vet :(
irakovalchuk.blogg.se

2013-12-20 @ 14:21:40
URL: http://funshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0