årets tråkigaste dag -.-

Hej!
Sitter hemma och surar för att jag har skit tråkigt.
Borde egentligen plugga men det orkar jag inte, så istället så har jag testat några sminkningar med kajal på mig själv, men jag suger så :/
Mamma ska köpa en eyeliner till mig för att jag vill börja använda något mer en mascara men jag suger så jävla mycket på saker där man måste fixa det noggrant. Men övning ger färdighet!
Men som sagt jag har skit tråkigt, typ alla jag känner är döda ...
Dör ju av tråkhet här!
Imorgon ska jag och mina föräldrar shoppa och jag ska välja något jag vill ha till julklapp.
Det lär ju inte gå :(
Det kommer nog bli en eyeliner och små saker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0