åhhhhh

Hej! Har inte gjort så mycket idag, var i skolan och sen kom jag hem och nu sitter jag här, kollade precis klart på paradise hotel och nu ska jag duscha och sen gå och sova! Jag mår ganska bra förutom att jag känner mig ganska ego, jag ska snart få en ny telefon även fast min funkar och så och då vill jag hellre att pappa får en ny nu och jag får en ny när min slutar fungera! För pappa har haft samma telefon i typ 6 år och han fick mammas gamla iPhone men den suger ju kuk, varken wifi funkar och batteriet dör efter 1 timme... Och att lämna in den på lagning skulle kosta runt 3 tusen så istället är det ju lättare och smartare att köpa en ny telefon.. Men ska snacka med pappa imorgon så får vi se vad han säger, men om jag känner han rätt kommer han "tvinga" mig att köpa en telefon :D Ska iaf duscha nu så ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0