Music

Goddagen!
Sitter just nu i soffan och väntar på att livet ska bli bättre, känner just nu att jag är irriterad och har huvudvärk, stabil blandning.
Vaknade 9 imorse och gick upp och tog ett glas vatten och somna om tills Fanny ringde.
Har märkt dom senaste veckorna att mitt morgonhumör är inget att leka med, trots att jag sover ganska länge så är jag skit trött när jag vaknar och somnar bara om direkt, trots mitt alarm.
Har faktiskt vaknat med huvudvärk varje dag de senaste veckorna så kanske darför jag är irriterad på morgonen, för det är ingen rolig start på dagen.
Skulle egentligen bara vara hemma idag men några i klassen frågade om jag skulle med på biokväll som ture har organiserat, det blir typ disneyfilm, ville inte gå från början för är inget fan av disney men känner ändå att jag kan gå, har trots allt inget bättre för mig.
Vi ska ses klockan 18.00 och kolla på skönheten och odjuret tror jag att det blir, har inte sett den förut så det kan bli kul.
Är nog hemma ganska tidigt ikväll, senast 9 skulle jag tippa på.
Igår när jag kom hem från skolan hände det inte så mycket, stog och snacka en stund med min granne och sen kollade jag på tv, därefter gjorde jag och Fanny några körkortstest, det går faktiskt ganska bra, läste hela boken förra sommaren men får ändå ganska bra poäng för att inte ha pluggat på så lång tid så det känns bra.
Ska försöka ta tag i det här nu, säger alltid det men orkar egentligen inte, har gett upp på livet haha.
Har ingen ork till något alls..
Well well, ska chilla några timmar och sen sminka mig och dra, kommer nog bli mysigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0