Måndag

Godmorgon sunshines!
Vaknade imorse av att regnet smattrade på mitt fönster, lite mysigt faktiskt men jag gillar inte att gå ut när det regnar, men som tur har det slutat regna och jag ska alldelles strax bege mig mot skolan.
Vaknade 9 och gick upp och tog ett glas vatten och sen la jag mig i sängen och faktiskt somnade om direkt och vaknade 11 för att pappa ringde.
Så gick upp direkt efter det och har precis sminkat färdigt mig, min buss går om en halvtimme så har inget direkt att göra just nu.
Har bara en föreläsning idag så är nog hemma vid 4 igen, tänkte då städa och fixa lite saker här hemma. Det behövs faktiskt inte så jättemycket men tänkte att det kan vara skönt att ha det gjort. Och sen tänkte jag bara kolla tv eller något på datan, beroende på vad som går på tv och sådär.
Så min dag kommer inte bli så mycket mer spännande än det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0