16 oktober

Hej på er!
Nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev men har inte haft tid eller ork.. Säger det varje gång men så är det.. Ska försöka ta tag i det här igen. Men först kommer ett ganska långt inlägg om vad som har hänt senaste tiden.
För förra veckan var en av det sämsta i mitt liv, hade tenta som jag inte kunde plugga på för jag mådde så jävla dåligt och tänkte att jag ska plugga kvällen innan men då hade jag en migrän attack och låg och spydde nästan hela dagen.. Dagen då jag skulle gå på tentan så blev mitt badrum förstört typ 5 minuter innan jag skulle gå och jag tänkte plugga lite på bussen men det enda jag kunde tänka på var mitt badrum..
Direkt efter tentan åkte jag till Sthlm för hade läkarbesök. Sen åkte jag tillbaka hit med pappa och tog med mig nästan allt hemifrån, tv, tvbord, skrivbord och massa annat, samma dag hämtade vi min soffa och köpte säng och sånt. Och vi byggde ihop allt den dagen, tills klockan var halv 1 på natten och dagen därpå åkte mina byggarbetare och pappa hem. Även den helgen så tog det slut med killen jag dejtade, men vi har typ löst det, eller det är osäkert. Helgen efter kom mina föräldrar och vi byggde ihop mina sängbord, eller jag gjorde det medans mina föräldrar satte upp tapeterna, älskar ikea för även om man är dum kan man fan bygga ihop grejer.
Förra torsdagen var det fest och jag blev föööör full och spydde en hel del, brände mig i min ugn för jag försökte värma mig så nu har jag ett jättestort brännmärke på min arm..
Sen har det bara varit skola och sånt och den här torsdagen var det också fest, förfestade hemma hos mig med 2 grabbar, det var skit mysigt, jag var faktiskt ganska nykter för en gångs skull men på klubben blev jag liite för full och när jag skulle åka hem pratade jag i telefon med Fanny. Och fredag, lördag och hitills idag har jag inte gjort ett skit.. Har bara legat antingen i sängen eller på soffan..
Det har även hänt andra grejer som jag dock glömt bort men skitsamma.
Nu är iaf min lägenhet nästan helt klar förutom små grejer, såsom lister typ.
Har iaf mattor och gardiner och allt.
Så det känns bra, men de senaste dagarna har jag inte mått jättebra, vet inte varför men men..
Bestämde mig igår för att vattenfasta några dagar, får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0