ny telefon

Hej på er!
Kom precis hem från skolan eller jag slutade 12 och efter det åkte jag och Ermin och införskaffade mig en ny telefon, det var på tiden, har haft min i snart 3 år, i början av januari så har jag haft den 3 år...
Har nu en silvrig iPhone 6s :D Är dock lite osäker för den känns lite stor för min lilla hand men jag vänjer mig tror jag.
Fick jättebra rabatt för min kompis jobbar där och fick till och med gratis skärmskydd haha som kostar 300 spänn.
Fick resultatet från omtentan efteråt och känner nu att jag inte är värd telefonen men skitsamma, fick sämre den här gången då jag pluggade än förra gången då jag inte pluggade alls??? Logiken i det där..
Igår hände inget speciellt och ska snart äta hamburgare som jag har gjort 2 dagar irad och sen blir det chips ikväll för att trösta mig själv.. Kul kul kul!
Sen ska jag bestämma en dag som jag ska till Stockholm, kanske åker imorgon eller söndag, osäkert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0