sickness

Hej!
Imorse skulle jag gå ut och springa men kände mig såå dålig så ville inte ta mer på mina krafter.
Kunde knappt gå upp från sängen för jag mådde så dåligt, har dessutom träningsvärk som vägrar släppa haha!
Drack citronvatten och några ipren och åt ett äpple och därefter drog jag till skolan.
Hade bara en lektion idag typ, den sista lektionen som vi väntade på hade vi tydligen inte?
Var kvar ett tag i skolan, fick sällskap till tåget av Aleks.
Kom hem och drack te, sen åt jag middag och skypade med Gizem.
Sen har jag kollat på pll, ska kolla på ex on the beach, har missat sista avsnittet.
Imorgon vet jag inte om jag ska till skolan, känner mig bättre nu men vi får se, det är mösspåtagning på fredag och jag är hellre frisk då än att kämpa i skolan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0