satan

Hej! Sitter just nu och lyssnar på musik, är såååå trött.
Har varit trött hela dagen och somnade på tåget hem.
Jobbade igår, fick sluta en timme tidigare så kom hem tidigare, dock så somnade jag runt 2 för jag skrev med folk osv, skulle upp 6 men sov en timme extra så fick skippa frukosten och sen dra till skolan. Min mobil fuckar upp totalt också, la den på laddning innan jag somna och när jag vakna hade jag bara 40 procent.. Så fick ladda den medans jag fixa mig osv..
Hade bara 2 lektioner och slutade innan 12 men var kvar i skolan ett tag.
Kom hem, åt middag och ska snart sova, är sjukt trött..
Ska nog skippa första lektionen imorgon, pallar inte gå till skolan när jag börjar 8..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0