kaos

Hej vilka dagar jag har haft asså.
Igår var det rätt så lungt på jobbet, fick stå i kassan den sista timmen och som tur fick jag gå hem tidigare för trodde seriöst att jag skulle gå in i väggen, det var sååå mycket..
Hanna mötte mig och jag var sjukt grinig och det smittade av sig..
Kom iaf hem tidigare, sov dock 3 timmar för somnade runt 3 och vaknade vid 4 och var vaken fram till 7, hade svårt att sova, vet inte ens vad det beror på.
Vaknade imorse iaf, åt mat och drog till jobbet, var lika grinig idag men jobbet gick bra trots att det var mycket att göra.
Återigen mötte Hanna upp mig, kom hem för en halvtimme sen och käka middag, ska nu duscha och kanske kolla serie annars blir det att sova..
Imorgon är det kyrka som gäller och jag är allt annat än taggad..
Därefter är det skola typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0