jobba

Har hitills haft en väldigt skön dag!
Hade bara en lektion imorse och då hade vi prov, skrev provet på typ en kvart och sen slutade jag.
Var dock kvar i skolan ett tag, vi drog till centrum och köpte glass och njöt av den när vi gick tillbaka till skolan i det fina soliga vädret.
När jag stog ute och prata i telefon med Hanna så ringde mitt jobb mig och bad mig komma in, så jag skyndade mig till tåget, sprang hem, packade snabbt, åt snabbt och ska om några minuter gå mot tåget, ska bara fixa mitt hår.
Jobbar 18.00-22.30, är hemma efter 12 och ska duscha håret snabbt som fan då för imorgon är det skola och jag ska upp 6 om jag inte minns helt fel.
Aja det blir nog bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0