hemma

Hej!
Har tillbringat dagen hemma, för sjuk för att gå till skolan enligt mamma..
Vaknade dock 8 för att boka tid hos tandläkaren, var först i kön i en och en halvtimme..
Kom aldrig fram för jag pallar inte vänta i 90 min utan att få svar, så jag vaknade tidigt helt i onödan..
Har bara legat på soffan och kollat serie och druckit så sjukt mycket te, tror fan att det är sista gången på länge jag vill dricka te igen..
Åt nyss middag, första saken jag äter idag, ville egentligen inte men mamma tvinga mig att äta..
Tappar alltid matlusten när jag är sjuk och jag dricker ju så himla mycket vatten och te och blir typ "mätt" på det.
Asså imorgon är det mösspåtagning.... Jag är allt annat än taggad?
Vet inte ens hur planerna ser ut imorgon, vet att jag och Gizem kanske skulle dra till skolan och sånt men resten av tjejerna i klassen ska tagga ut på kvällen, jag trodde från början att vi skulle ses typ vid 10-11 och börja redan då men det blir hela tiden ändrade planer så jag känner mig inte alls taggad..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0