dåligt

Vilken dag jag har haft asså, igår var den sämsta kvällen på länge och dagen idag var inte så mycket bättre.
Låg på golvet i mitt rum och lyssna på musik och störtböla, roligt värre, var dock ett tag sen jag grät därför det kom tårar och dels för att jag känner mig så sjukt jävla utnyttjad. Men idag känner jag bara fuck it, inget att vara ledsen över.
Igår var jag sjukt ledsen och idag har jag vara varit sjukt jävla arg.
Vaknde svin trött imorse och åkte till andra lektionen, skolkade ju från första.
Kommer till skolan och får reda på att vi inte har någon lektion, och det var klockan 9, nästa lektion skulle börja 1..
Sååå onice..
Så hade bara en lektion idag och det var idrott, men det var rolig lektion faktiskt.
Kom hem från skolan, åt wok och sen åkte vi och handla, sitter just nu och lyssnar på musik men ska snart kolla serie.
Imorgon tar jag lite ledigt, har egentligen bara en lektion halv 9, men jag ska till sthlm och klippa mig vid 2 tiden så det känns onödigt att åka hem och vara hemma en timme eller något och sen åka igen, så skiter i den lektionen.
Så morgondagens planer är att klippa mig och fixa middag osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0