Cruise

Hej!
Kom precis hem, varit ute och åkt bil med Fredrik, Jakob och Lukasz.
Var lite överallt, blev upplockad hemma och sen åkte vi till handen och mötte upp Lukasz och därefter åkte vi till jordbro, sen in mot stan och plockade upp Jakob, sen åkte vi tillbaka till Länna och körde race.
Åkte sen vidare mot nynäs och bestämde oss för att åka till ica typ när klockan var 21.53 och jag skulle vara hemma 22 och då var vi i början av ringvägen. Vi hann åka mot ica, handla och jag kom hem ett över.. Sjukaste asså haha!
Innan allt det här så var det skola, hände inget speciellt? Sen kom jag hem och åt middag själv och sen åkte vi till simhallen, sen böt jag om snabbt som fan och då väntade Fredrik på mig.
Nu tänkte jag duscha och sen sova, första lektionen imorgon är inställd, dröm asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0