ah

Hej!
Glömde blogga igår för jag var upptagen större delen av dagen.
Skolan flöt på bra, kom hem och vet fan inte vad jag gjorde fram tills klockan var 9 men därefter satt jag och råpluggade till 11 för en redovisning som jag skulle ha idag som förövrigt gick bra förutom att jag stamma lite men det är ingen nyhet längre.
Idag har jag inte haft den bästa dagen, varit sjukt grinig fram tills sista lektionen och sen så blev jag skit glad igen utan anledning?
Kom hem för en timme sen och åt middag själv, var svinhungrig.
Ska alldelles strax åka till simhallen sen ska jag kolla på ex on the beach som gick i måndags.
Börjar 9 imorgon istället för 8, såå skönt! Och vi har inga ordinarie lektioner förutom sista lektionen som då är foto i 3 timmar typ, utan det är någon världshälsodag och då ska vi typ kolla film och aktiviteter och annat skit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0