1 april

Hej! Sitter just nu på tåget påväg till jobbet, känner inte att jag orkar jobba idag.. Hade hellre varit hemma men vad ska man göra liksom?
Somnade sent igår och vaknade runt 4 av att folk snapa mig, så var vaken ett tag och sen somna jag igen och blev väckt av att Hanna ringde mig.. 
Gick upp och åt frukost och städade osv. Fixade mig och sen låg jag i soffan och kolla på ex on the beach. La mig även en stund i solen på balkongen och somnade hahaha.. Men det va fett skönt.
Slutar sent ikväll och ska bara hem och sova då. Fast jag har på senaste tiden haft svårt för att somna men vi får se hur det går ikväll..
Idag har ingen skämtat med mig än, som tur är.. Hatar sånt skit haha.
Mår jätteilla just nu och det är väldigt jobbigt tyvärr.. 
Afterwork picture, haha rätt gammal också.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0