weey

Heej!
Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan åka till simhallen.
Sen ska vi till ica maxi för det är billigt godis och jag är även skit sugen på chips eller något, lär ju ta typ ostbågar fast krispiga..?
Imorse gick jag upp ch baka lite snabbt, blev havrebollar, skit goda blev dom :D
Sen åt jag knäckemacka med avokadoröra på och körsbärstomater, drömmen!
Direkt efter åkte jag till handen och träffade Frida, hade en hel del att snacka om och sen skulle hon till nynäs så fick skjuts hem.
Kom hem och åt middag själv för jag var svin hungrig.
Ikväll ska jag bara äta massa skit och sen kolla på ph och criminal minds, har förresten börjat kolla på criminal minds igen haha!
Imorgon tror jag att jag ska träffa Sofia, sen blir det kvällspass på jobbet!
Dom blev dock inte så runda haha men goda iaf, tur att det är smaken som räknas och inte formen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0